Auser va ser constituït com a grup en 2002 i té els seus orígens en Comercial Martí, Sabadell.

Auser és avui l'organització, que sota el paraigua de la marca Movento, es dedica a la distribució, venda i reparació de turismes i furgonetes de les marques Renault i Dacia en el Barceloní Nord, Vallés Occidental i Maresme.

Auser està present en 9 poblacions: Sabadell , Rubí , Sant Cugat del Vallès, Badalona, Terrassa, Cerdanyola, Mataró, Santa Coloma de Gramanet i Pineda de Mar, amb un equip de 145 professionals aproximadament. Anualment comercialitza uns 5.315 vehicles nous i d'ocasió i atén a 31.200 clients de taller.

Alhora, Auser forma part de Movento, un dels grups d'automoció més importants del país i amb forta presència a la Catalunya central. En total, Movento distribueix més de 20.000 vehicles anuals i, a part de les marques d'Auser, representa les marques AudiSeatSkoda i Volkswagen (Sarsa), Mercedes-Benz i Smart (Stern Motor), Hyundai (Motorprim), Land Rover i Jaguar (Auto Pla Vic 4x4), Piaggio, Vespa, MotoGuzzi, Gilera, Aprilia, Derbi (Motospazio).

A la vegada, Movento forma part del grup Moventia, que posseeix una oferta global i complementària d'experiències de transports col·lectius i automoció basades en productes i serveis dinàmics, innovadors i sostenibles. L'altra unitat de negoci de la companyia és Moventis, dedicada al transport de viatgers per carretera.

Som experts en automoció
Sol·licita cita prèvia