“CLIENTS QUE ESTAN TOTALMENT SATISFETS I QUE PER DESCOMPTAT QUE RECOMANARIEN ELS NOSTRES SERVEIS DE VENDA I POSTVENDA”

Auser representa al fabricador d'automòbils Renault i Dacia, per la qual cosa és la imatge de Renault en les poblacions en les quals tenim concessionaris i tallers oficials. És per això que Renault exigeix uns estàndards de qualitat elevats que nosaltres no solament volem aconseguir, sinó millorar. És per això que el nostre compromís és aconseguir un servei de venda i postvenda excel·lent que superi les expectatives dels nostres clients.

“ESTAR SEMPRE AL DIA”:

Els col·laboradors de Auser participen en diferents programes de formació organitzats pel propi Renault o bé pel departament de recursos humans de Movento (empresa a la qual Auser forma part) en els quals es treballa les habilitats personals per millorar el servei amb els clients i el tracte amb la resta de companys. A més, Auser s'implica en la formació d'altres col·lectius participant en jornades i seminaris d'autoescoles, Universitats i col·legis.

“REMANT CAP A UN MATEIX SENTIT”

Estem convençuts que els nostres propis col·laboradors, en estar en contacte diàriament amb els clients, i escoltar les seves opinions, tenen moltes idees vàlides a aportar a la companyia. Perquè tots remem cap a un mateix sentit.

“ACONSEGUIR LA MÀXIMA RENDIBILITAT ESTÀ EN MANS DE TOTS”

No solament una bona gestió per part de Direcció és suficient perquè Auser continuï complint anys, sinó que és necessari que tots els seus col·laboradors facin el seu treball de la millor manera possible. Per aquest motiu es treballa perquè tots els departaments busquin la minimització de costos sempre que la qualitat del servei no es vegi minvada. Perquè la rendibilitat de tots i cadascun dels departaments que integren Auser, serà la base perquè tots continuem avançant.

Som experts en automoció
Sol·licita cita prèvia